A CoEspai a l’espai coworking, tenim una biblioteca col·laborativa, que s’ha realitzat amb l’aportació d’aquells llibres de referència o que considerem interessants per cada matèria.
Per això, volem fer una recomanació de llibres o lectures que us poden ajudar:
– El libro negro del emprendedor: En aquest llibre, Trías de Bes ja ens aclara que el 90% de les iniciatives fracassen abans de 4 anys. Si sobrevius a aquest llibre, tens esperit emprenedor!
– Ahora descubra sus fortalezas: Marcus Buckingham, Donald clifton, Ediciones gestión 2000-2007: En aquest llibre trobareu un test per tal de descobrir les vostres fortaleses.
– Mba Personal: Josh Kaufman. Lo que se aprende en un MBA por el precio de un libro: L’autor ha experimentat, investigat i recopilat en el llibre el més interessant per tal de crear un MBA Personal, sense necessitat de pagar per un.
– Organízate con eficacia: David Allen: La ment té una capacitat limitada d’emmagatzemar informació. L’autor ens fa una proposta de normes bàsiques d’organització del temps.
– Generación de modelos de negocio: Alexander Osterwalder: El model Canvas de generació de models de negoci actualment està de moda i es fa servir com a eina principal per valorar el nostre model. Es una guia pràctica d’innovació empresarial altament recomanable.
Esperem que aquesta recomanació us ajudi i trobeu noves eines per desenvolupar el vostre model de negoci.